25/03/2016

25 mars

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om i dag. Hade tänkt lägga upp en gammal bild jag hittade i kameran (som jag inte har använt på evigheter), men så vill inte kameran koppla upp sig mot datorn. Så knäppt. Det har aldrig hänt förut. Satt i ungefär en timme och ominstallerade mjukvara, testade olika USB-sladdar och letade bakvägar och gud vet allt. Ingenting fungerade. Jag bestämde mig för att ge upp och köpa en minneskortläsare nästa gång jag är inne i stan, i stället. Lösningen på allt: köp fler prylar.

Jag har påsklov. Kan knappt förstå att det är sant. Är ledig fredag till onsdag nu. I dag hade jag planer på att jobba lite hemifrån, bara för att få undan lite grejer jag måste bedöma. Det slutade med att jag la mig och läste en bok och sedan somnade jag med Alfons i knäet. Ändå helt okej. Tar bedömningen en annan dag när jag har laddat om.

No comments: