31/03/2016

31 mars

En hel månad av Blogg 100 är avklarad! Att blogga dagligen är inte helt enkelt (som ni märker är jag inget geni varje dag) men väldigt roligt. I dag hade jag egentligen bara tänkt visa den här bilden:































Victoria och jag var nämligen på Södra teatern i kväll och såg Nour El Refais föreställning En komisk depression. Orimligt underhållande. Moa Svan, som syns på den högra bilden, var förakt. Två geniala personer i en smäll. Snacka om bra grej. Måste också passa på att tacka min favoritperson Victoria som hade köpt biljetter till oss i alla hjärtans dag-present, trots att just alla hjärtans dag är hennes egen födelsedag och att det då rimligtvis är hon själv som borde få presenter (vilket hon också fick, vill jag bara uppmärksamma om). Tack!

No comments: