13/10/2011

13 okt

Saker som har hänt de senaste dagarna:
- En brand anlades i en bil här på kvarterets parkering. Det resulterade i en märklig smäll + att bilen brann upp (surprise!). Ännu en historia att berätta för barnbarnen, om hur det var att bo i ghettot.
- Victoria och jag har fått en fåtölj av mamma och pappa. De ville inte ha den hemma längre, så de var snälla och körde hit den. Perfekt för oss som verkligen inte mår dåligt av en till sittplats i vardagsrummet.
- Hajens (numera Idiot Wind) EP är på väg hem till mig. Något att njuta av så här i höstmörkret!
- Songbird fungerade inte så bra till Mac som jag hade hoppats, så nu ska jag ge iTunes en vecka och se vad det går för. Vet ej om ni vet om det, men jag är extremt skeptisk mot iTunes. Av erfarenhet.
- Jag har köpt två extra handkontroller till mitt Nintendo 64 (på Blocket). De är på väg hem till mig. Snart går det alltså att spela Mario Kart fyra stycken på en gång vilken dag som helst här på hemmet!

Det var allt jag kom på för närvarande. Och förlåt för att det är så få bilder här i bloggen nu för tiden. Jag ska bättra mig. Försöka.

No comments: