15/10/2011

15 okt

God morgon, Bea-lovers! Nu ska jag redogöra för dagens upplägg. Lite av upplägget har redan passerat. Dagen började nämligen med att jag gick upp och gjorde engelsk frukost (bacon, vita bönor + stekt ägg) till mig och frugan. Det var uppskattat. Om en stund ska vi ta en promenad ner till stan. Victoria ska hämta någon stövel och så var det något om smink eller något. Sedan ska vi gå hem igen. 

I eftermiddag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag skulle behöva plugga, så det kanske jag kommer att lägga min tid på. Till middag ska vi äta viltgryta, så den ska väl börja lagas någon gång under eftermiddagen (långkok ska ju vara det bästa). Efter middagen ska vi gå på bio! Svensson, Svensson. Jag skulle normalt sett med största sannolikhet inte se en Svensson, Svensson-film på bio, men den här är ju inspelad i Trosa så det är så klart ett måste att se den så stort som möjligt. Det blir spännande att se hur många miljöer man känner igen.

Usch, vilket tråkigt blogginlägg det här blev. Är det bara jag, eller var min blogg mycket roligare förr? Hur kunde jag vara så rolig + hittepå:ig då? Var fick jag allt ifrån? Jag måste börja jobba på den sidan av mig själv, igen. Försöka väcka bloggmonstret till liv.

No comments: