14/02/2013

14 feb

På måndag släpps biljetterna till konserten där kent och Winnerbäck ska spela ihop. Eller ihop och ihop, de ska ge var sin konsert under samma dag. Och så ska tydligen Robyn vara med på ett hörn också. Men henne skiter väl jag i. Det är Winnerbäck som är viktig i sammanhanget. Tydligen så ska något som någon har döpt till Tele 2 Arena invigas, och då ska alltså dessa artister uppträda. Att bara behöva köpa en biljett för att få se både kent och Winnerbäck är ju förträffligt, helt klart.

Ett litet problem är att biljetterna släpps innan man har fått nya pengar, och jag har inte direkt mycket pengar kvar den här månaden. Men ska försöka ordna biljetter i den billigaste kategorin (tror att de kostar 425 kronor styck), i alla fall. Bättre än inga biljetter alls. Nu pratar jag alltså om biljetter i plural för jag räknar med att någon vill gå med mig på detta lilla invigningskalas.

Detta inlägg toppas med följande bilder (föreställandes 1) Winnerbäck och 2) kent):




















PS: Pappa köpte lägenheten! Så snart bor även han i Hammarby sjöstad. Grattis, pappis! DS.

No comments: