18/02/2013

18 feb
































Jag tänker fortfarande på spelningen med The Tallest Man on Earth. Jag gillar sådana spelningar, som liksom etsar sig fast på näthinnan och trumhinnan och säkert en massa andra hinnor. Spelningar man känner på sig att man knappast kommer att glömma i första taget. Live var Tallest Mans röst genomträngande. Hans förhållande till sina gitarrer ruskigt sammansvetsat. Men det där har jag väl redan skrivit om. Den här gången bjuder jag dock även på några bilder från spelningen. Jag trodde att den skulle äga rum i stora salen på Konsert & Kongress; hade jag vetat att det var den mindre salen Garden som gällde så hade jag ju kanske kunnat ta med mig min systemkamera. Men nu hade jag alltså bara min iPhone till hjälp. Och den är ju som bekant inte till särskilt mycket hjälp när det väl gäller. Men ändå bättre än ingenting alls. På den nedre bilden sjunger Hajen och Tallest Man tillsammans.

No comments: