03/03/2013

3 mars

Det har varit en fullspäckad helg i Nyköping. Vi fotade och la ut en massa av pappas möbler/prylar på Blocket i går. Skickade en del bilder till ett auktionsverk för värdering. Det är i stort sett bestämt vilka möbler som ska säljas respektive behållas av någon av oss (eller av alla, på typ landet). Jag bestämde att vi måste behålla fyra fina stolar som är jättegamla, typ från mormor (enligt pappa). Vet inte exakt vad jag ska ha dem till just nu, men får de inte plats hos mig och Victoria får vi väl förvara dem på landet så länge. Sedan paxade jag även två skitgamla, trasiga akustiska gitarrer. Det var ändå ingen annan som ville ha dem. Min åsikt är att man inte slänger gitarrer, trasiga eller ej. Får se var jag ska göra av dem. Det blir ett senare problem, helt enkelt.

När vi kom hem i dag på eftermiddagen orkade vi varken gå och handla eller laga mat. Så det blev pizza-middag. Och några avsnitt OC.

No comments: